domingo, 11 de enero de 2009

Regalos de Reyes, eso si , en bable.

Hoy estuve a punto de escaparme al cross, menos mal que Carmen con su cordura me hizo cambiar de opinión, pero es que no se estarme en casa dos días seguidos sin salir, tenga faringitis, anginas o lo que sea, se me hace dificil. En fin como estando en casa poco puedo contar de entrenos, os dejo un pequeño chiste sobre reyes, en bable, eso si.




¿Entos?, ¿esto qué mi madre dices que ye?

-El Tom Tom de Carlinos.

-Pero si tien cuatro añinos, anda con triciclo.

-Por eso, ¡pidió un navegador!

-¡Ay, la madre que me...!

-Habla bajo, que los vas a despertar.

-¿Y esti bichu ye de Vane?

-No, ella trabaja con Linux.

-¿Qué, ho? ¿Y Cristian?

-Con Windows XP.

-Cagonmimacho, ¿y el mayor?

-Toño ye de Mac, no ye de PC.

-¡No me jodas, Anamari! ¡Tamos criando monstruos!

-Ay, Sensio, haz el favor.

-Y la consola PS 380GB, ¿pa quién ye?

-Pa la chiquilla, que tien salida de audio.

-¿Que tien qué, ho?

-Qué burru yes, ¿ónde pusiste la Wii?

-¿La qué, ho? Eso ta ahí abajo, onde el Ipod.

-No ye un Ipod, ye un Iphone.

-¿Un qué, ho?

-¡Ay, cuidao, animal, que pises el pendrive de Pipo!

-¿El qué, ho?

-El lápiz de memoria.

-¿Pero, bueno, tien seis años y no se acuerda de les coses?

-Ay, Sensín, la tecnología acaba contigo.

-Estos guajes... ¿Acuérdaste cuando-yos comprábamos libros?

-No caigo...

-¿Y cuando escribían sin abreviaturas ni emoticonos?

-Calla, no me distraigas.

-Ahora tán tol putu día en el Messenger, ¡ya no me hablen!

-¡Chissst!

-Dichoses pantalles...

-Escucha, ¿y el router ónde lu mangaste?

-Mira, Anamari, no me toques los cojo...

-¿Esti bichu de la guaja lleva adaptador?

-Lleva hosties. Dígotelo en serio, voy pa la cama.

-¡Sensín, haz el favor!

-Cagonmimacho, ¿tenemos fíos o tenemos robots?

-¡Calla, ho! ¿Sabes si la conexión Wi-Fi de Nintendo ye 3G?

-¿Si ye qué?

-Uf, como no tenga salida USB ni lector DVD...

-Ye igual, que ponga la TPA.

-Meca, ¿quies creer que me falta un cable?

-Eso fue el gatu, que anduvo revolviendo.

-Claro, dejaste el mouse a la vista...

-¡Marcho! ¡Toi hasta los güe...! ¡Estos cabro...!

-¡Chissst! Ye el día de ellos, bobu.

No hay comentarios: